18 Şubat 2007 Pazar

PAZAR AKŞAM KEYFİ

Radyo ne zamandır beri hayatımın ortasında ? Ben de bilmiyorum. Bildiğim bir şey var ise iş yaparken, yolda gelirken, yürüyüş yaparken her zaman bir yerlerde açık. Ancak ilgimi çekmeyen bir şarkı var ise kanalı değiştiriliyor. Zaman zaman bir albüm, bir liste dinlesem de radyo başka bir şey benim için. Pazar günü hafta sonunu bitirirken de benim için çok keyifli saatlerin detayı oluyor. Fakat bu pazar ilginç bir şey keşfettim. Pazar akşamları bütün radyolar birbirleri ile yarışırcasına eski şarkıları içeren, nostaljik öğeler ile süslenmiş programlar yapıyorlar. Ben genelde bunlardan bir tanesini dinliyordum. Bu sefer biraz gezindim ve fark ettim ki, bu programlardan bir sürü varmış. Hem de hepsi aynı saatlerde. El insaf ! diyerek ben yine kendi programımı dinlemeye devam ettim.

Olcay Tanberken'in sunduğu Tamba Tumba. Saat 20-22 arasında radyo Viva'da. Bilmeyenler için hemen hatırlatayım İstanbul 90.1 Ankara 93.6 İzmir 105.5 Adana 101.4 Antalya 103.8 Balıkesir 94.7 Bodrum 102.9 Bursa 90.1 Denizli 93.7 Eskişehir 93.3 Gaziantep 105.8 Kayseri 94.6 Kocaeli 102.9 Konya 106 Marmaris 89.7.

Tamba Tumba, Ajda Pekkan'ın şarkılarından tutun filmlerden duymaya alışık olduğumuz şarkılar ziyafeti sunuyor. Bununla kalmayın, radyonuzun frekansını biraz oynayarak diğer programları da dinleyebilirsiniz.

Mesela Radyo On'da Erol'la yakamoz programı pazar günlerini 1960'lı yıllardan günümüze kadar tazeliğini koruyan altın plaklara ayırmış.

Sonra Mete Güçlü, Sarı Tramvay ile Radyo Time'da. Radyo time frekansı Ankara için 91.2. Sarı Tramvay tam bir nostalji programı, her hafta geçmişten bir zamanı ele alıyorlar. Ele alınan zamana dair çok farklı bilgiler sunuyor. O tarihte Nişantaşı'ndaki ev fiyatları ile Moda'daki ev fiyatları farkından tutunda modaya, sinemaya kadar çok çeşitli bilgiler veriyor.

Geçmişe küçük bir yolculuk için size de tavsiye ediyorum.
NİSAN

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bilmiyorum takipediyomusunuz ama Tamba Tumba artık Joy Türk'te yayınlanıyor. Şarkılar yine çoook keyifli:)