13 Şubat 2007 Salı

Kolay, Pratik Yüz, Saç Bakımı..

Bu aralar doğal bakıma sardırmış durumdayım..eee yaş kemale eriyor (yok o kadar da umutsuz değil durum..), biraz dikkat etmek, zamanın bıraktığı izleri hafifletmeye calışmak gerek yavaş yavaş..bikaç formül denedim.Zeytinyağı ve limon cok faydalı temel malzeme bakımda..Yüzümü sabahları temizlemek için bal-limonsuyu karışımını kullanıyorum, birkaç dakika bekleyip ılık suyla temizliyorum ve sonrasında nemlendirici krem sürüyorum..Yüzünüz ışıl ışıl duru bir görünüm alıyor..Limom suyu renk açıcıymış, yüzdeki lekeler için faydalı..Ayrıca bazı sabahlar, kırışıklıklar ve yüzü toparlamak için ayva çekirdeğini suda bekleterek elde ettiğim(buzdolabında 1-2 gün beklettikten sonra oluşuyor) jölemsi sıvıyı tonik niyetine krem öncesi yüzüme sürüyorum..Saçlar icin yaptığım zeytinyagi, elma sirkesi, çam terebentin damlalarından oluşan solüsyonu pamukla yedirdim, 15-20 dakika bekledikten sonra temizledim. Bu solüsyona yumurta katmayı da öneriyorlar..saçlarım bayagi yumuşadı, saç derim sanki çok susamıştı da su içerek rahatladı gibi hissediyorum, dökülmelerde farkedilir derecede azaldı..Sizin de paylaşmak istediğiniz, duyduğunuz, denediğiniz bakım formülleri var mı?? Önerilerinizi bekliyorum..
Arada sırada bakmak lazim..hem vücuda...hem icimizdeki küçük çocuğa...
CEREN

Hiç yorum yok: