21 Şubat 2007 Çarşamba

Levent Yüksel Konseri- IF Performans Hall

Onu uzun yıllar önce tanımaya başladık.Romantik romantik "geeelll yatağıma geelll" diye bağırıyordu. Tabi ben ozamanlar daha yeni yetme kız, anlamıyorum bu adam ne diyor diye. Sonraları aşkı öğrenince daha bir anladım Levent Abimizi. 1964 doğumlu olduğunu bilmiyorsanız söyleyeyim hemen, belki sizinde abinizdir. Son albümü ise biz kadınların adını kullanmış olsada demek istediği bu şarkıları kadınlar yorumladı, şimdi bir de erkek yorumlarını dinleyin. Sezen'den Aşkın'a, Nilüfer'den Özlem Tekin'e kadar geniş bir kadın yelpazesi var. Bunları Levent Abimden de dinledik, beğendik. Hatta Ankara'ya gelmiş dediklerinde bir adım yerimizden yükseldik. Sonra ertelendi. Aslında geçen perşembe canlı canlı dinlemiş olacaktık. Bilmeyenlere tekrar hatırlatalım, IF performans hall'da 22 Şubat'ta sahne alacak. Konserin 22'de başlayacağı söylüyor. Ama ben İstanbullu sanatçıları biliyor isem 24'den önce çıkmaz diyorum. Masada yer istiyorsanız 25YTL, ayakta ise 20 YTL. Benim budünlerde Ankara'da gördüğüm uçuk konser fiyatlarına göre çok makul.Cuma günü yarı açık gözlerle biligisayar başına geçer, çalışmaya çalışır yine. Bu son albümdeki şarkılar şöyle :
Şarkı Söz: Müzik: Seslendiren:01 Ayrılmam Sezen Aksu Garis Parios Aşkın Nur Yengi02 Beni Benimle Bırak Mehmet Teoman Cenk Taşkan Nükhet Duru03 Beni Unutma Sezen Aksu Onno Tunç Sezen Aksu04 Yalnızlığım Mehmet Teoman Vedat Sakman Zuhal Olcay05 Deli Kızım Uyan Sezen Aksu & Şebnem Ferah Şebnem Ferah Şebnem Ferah06 Dargın Değilim Sezen Aksu Fahir Atakoğlu Sertab Erener07 Ya Sonra Fikret Şeneş Vito Pallavici Ajda Pekkan08 Unutama Beni Şen Diriker Şen Diriker Esmeray09 Haram Geceler Adnan Ergil Adnan Ergil Nilüfer10 Yazmamışlar Özlem Tekin Özlem Tekin Özlem Tekin11 Yoksun Sen Aysel Gürel Sinan Bökesoy Asya12 Aşk Defteri Fikret Şeneş Anonim Ayla Dikmen
Size konser performansını konserden sonra iletirim. Biz grup olarak gideceğimiz için gerçekten eğleneceğimizi düşünüyorum. Belki karşılaşırız :)



NİSAN

Hiç yorum yok: