6 Mart 2007 Salı

Saklıfest

Ankara'nın sayılı rock festivallerinden Saklıfest bu Çarşamba başlıyor. Ben bu seneki programı çok tuttum, rock deyince akla gelen isimlerin büyük bir kısmı var. Program şöyle;

Saklıfest 1.Gün Programı (07 Mart 2007 Çarşamba 19:00)

  • Teoman
  • Pamela
  • Rashit

Saklıfest 2.Gün Programı (08 Mart 2007 Perşembe 19:00)

  • Özlem Tekin
  • Vega
  • Malt

Saklıfest 3.Gün Programı (09 Mart 2007 Cuma 19:00)

  • Seksendört
  • Emre Aydın
  • Bertuğ Cemil

Saklıfest 4.Gün Programı (10 Mart 2007 Cumartesi 19:00)

  • Ogün Şanlısoy
  • Hayko Cepkin
  • Çilekeş

Saklıfest 5.Gün Programı (11 Mart 2007 Pazar 18:00)

  • Feridun Düzağaç
  • Yüksek Sadakat
  • Yeni Harman
  • Kaotik

Ankara'da yaşayıp da Saklıkent'i bilmeyen yoktur herhalde ama ben yine de tarif edeyim. Saklıkent, Kızılay'dan Esat'a çıkan Akay Caddesi hatta bilinen adıyla Akay yokuşu üzerinde... Bilet fiyatları gecelik 22 YTL, kombine bilet fiyatı ise 85 YTL. Kapıda 25 YTL. Eğer biletimizi 20 Şubat'a kadar almış olsaydık gecelik 17 YTL, kombine 65 YTL ödeyecektik... Benim en çok gitmek istediğim akşam Perşembe akşamı. Özlem Tekin'i de Vega'yı da dinlemeyi çok istiyorum ama malesef o gün başka bir sözüm olduğundan muhtemelen gidemeyeceğim. Ama mutlaka bir akşamımı bu güzel organizasyona ayırmak istiyorum... Konser izlenimleri dönüşte... Şimdiden herkese iyi eğlenceler,bol müzikli günler...

Zuhal

Hiç yorum yok: