5 Mart 2007 Pazartesi

Hepimiz Faklıyız, önce bunu kabul edelim mi ?

Biz farklı boyutlarda ve şekillerdeyiz.Hepimizin güçlü ve zayıf olduğu alanlar var.

Birimiz için doğru olan şey diğerimiz için doğru olmayabilir.

Bazı şeyler benim için çok önemliyken, senin için bir anlam ifade etmeyebilir.

Ve bazen senin yaptıkların benim için önemli olmayabilir.

fakat, hepimiz birbimizi anlamak istiyoruz ve biririmizle iyi geçinmek istiyoruz,Çünkü aynı dünyada yanyana yaşıyoruz.

Biliyorum sizden benim istediklerimi istemenizi bekleyemem.

iz aynı insanlar değiliz, ve hiç bir zaman aynı şeyleri aynı şekilde görmeyeceğiz.

Benim kendi düşünce ve duygularım var,senin gözünde bunlar bana uygun olsa da olmasa da.

Kendi kişiliğim hakkında daha çok öğrendikçe ve başkalarının kişiliklerini, kendi zayıflıklarımı ve güçlülüklerimi daha iyi anlayabilirim.

Kendi kişiliğimi geliştirebilir, diğer kişilerden beklediklerimi yeniden gözden geçirebilirim, kendimi tanımak ve hedeflerime ulaşmak için kendimi daha iyi tanıyabilirim.

Peki benim kişilik tipim nedir ? Kişilik tipleri nelerdir ?

Hiç yorum yok: