30 Nisan 2007 Pazartesi

Yeni Oyun

İnternette oyun oynayan ve camialara dönüşen gruplardan olmadım hiç. Ben en fazla niyet tutup solitare baktım. Hangi bilgisayarınızın Programlar -- Oyunlar -- Solitiare kısmı varya ondan. Geçen senelerde ogame denilen internetten uzaylar savaşı yapılan akşamda il il organizasyonu yapılan siteye üye olup, bir iki uydu gezegen bende oluşturdum. Sonra baktım olmuyor bıraktım. Bilişim işi ile ilgili olup çevrede olan olaylara da ilgisiz kalamıyorum. Öğle aralarında üçer beşer toplanıp, kelime üreten grupları farketmemekde ayrı bir olay zaten. Neymiş deyip birinin yanına oturuyorum bildiğiniz scarble, ama türkçe ve online. Sadece türkçe sracble (wordabula) değil, sağdan sola kelime avı ve değişik bir sürü kelime oyunları. www.oyunus.com. Ben ve çevremdekiler en fazla wordabulayı tuttuk.




Davetiye ile üye olunuyor. Bende var isteyin gödereyim. Wordabulaya girince 4 mahalle var. Mahallelerde oyun masaları isteyen kişi tarafından açılıyor. İsterseniz sadece online olan arkadaşlarınızla oynarsınız, isterseniz masanıza gelen yabancı ile :)) Masa açılırken çeşitli seçenekler var. Herkes masaya oturabilir-sadece davet ettiklerim; 1-2-3 kişilik masa; 30sn-60sn veya istenilen kadar düşünme ve yazma süresi; taş bitene kadar veya X limitine kim önce gelirse. Oyun oynanan platformda çeşitli ekstre puan alma yöntemleri var. Harfin iki, üç, dört katı.. Kelimenin iki, üç, dört katı gibi.


Ben çok fazla oynamadım. Bizimkilerle oynuyoruz öğlen daha çok. Yalnız ben de hiç istemediğim bir etki yaptı. Sabahları uyanmak üzere, o geçiş anında kelime dizmeye çalışıyorum... hecelerin başlarını tamamlıyor, kelime bulmaya çalşıyorum... eskiden 4-5 saat tetris oynadığımda gözümü kapatınca bloklar yapardım, bu biraz ona benzedi. Ama ben 1 saat bile kalmıyorum başında. Bilinç altım oyunu pek sevdi. Ama ben bu halimden pek memnun değilim. Sanırım bırakacam bu oyunu :))


NİSAN

3 yorum:

Adsız dedi ki...

oyunlarr, sanall alemm bizi ele geciriyorr...yakında tum hayatımızı bir sanallık olarak yasamaya baslayacagiz, ne hayal, ne gercek birbirine gececek..

Şehir Melekleri dedi ki...

matrix bilincine gore zaten oyle sanirim :))

Adsız dedi ki...

Bende deli gibi bunu oynuyordum :) Sevgili 3 genç kadın sizi blogumda sevdiğim linklere ekledim.
Sevgiler