11 Nisan 2007 Çarşamba

YE #21 - Kremalı Tavuk



Uzun zamandır yemek etkinliklerini takip ediyorum. Tam benim gibi evde ara sıra yemek yapanlara göre. Yemek pratiğim çok olmadığından, yapmadan önce bir süre düşünmem gerekiyor. Bu etkinliklerle, evde patates mi var bak patates etkinliğine neler yapılabilirmiş, tatlı mı yapacaksın bak tatlılara aklına bile gelmeyecek, özenle hazırlanmış onlarca tarif. Artık bizim de blogumuz olduğuna göre bu yararlı etkinliğe katılalım dedik... Ama gel gör ki yeni tavuklu bir tarif deneyemedim henüz, Nisan'la konuşup Ceren'in daha önce yayınladığı kremalı tavukla katılmaya karar verdik... Ama bir sonraki etkinliğe bizzat kendim birşeyler yapmak istiyorum :)

Evet tarifimiz kremalı tavuk. Tarifi ben denedim, oldukça pratik ve lezzetli oldu. Ben limonlu tatları çok sevdiğimden limonunu bol koydum, ekşili değişik bir tavuk yemeği oldu. Evde de kardeşim ve kuzenim tarafından çok beğenildi... Teşekkürler Ceren :) Şuraya tıklayarak tarife ulaşabilirsiniz...

Bu arada ev sahibimiz 'yemek aşkı'na bu güzel konu için teşekkürler :)

Afiyet olsun...


Zuhal

7 yorum:

limoncicegi dedi ki...

İstersen yarın ki film etkinliğine tavuklu birşeyler çevireyim, hem wox denemesi yapmak istiyorum, size denemiş olurum, olmazsa :)) pizzda, pide, adana falan isteriz :))

Şehir Melekleri dedi ki...

Süper olur, ben de merak saldım bu ara çin yemeklerine :) Biraz karıştırayım bakalım tarifleri :)

limoncicegi dedi ki...

Evde olan-alınanlar tavuk, mısır, biber (dolmalık ve normal), yeşil soğan, soğan, patetes, soya sosu, nar ekşisi, köri, maydonoz ... herhalde bu kadarını karıştırınca birşey çıkar :))

HULYA dedi ki...

Merhaba Şehir melekleri,
Ellerinize sağlık.Çok güzel görünüyor.Sunum da tarif de harika.Ben de beklerim.Sevgiler

Şehir Melekleri dedi ki...

Hoşgeldin Hülya,
Çok güzel blogların var.Ellerine sağlık :)
Sevgiler
Zuhal

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor tavuk yemeklerine bayılırım bunuda denicem butlaka teşekkürler bu güzel tarif için

Şehir Melekleri dedi ki...

Papatya,
Hosgeldin blogumuza :)
Afiyet olsun...
Sevgiler
Zuhal