4 Mayıs 2007 Cuma

Kuğu Gölü Balesi

Evet başardım, sonunda gidebildim Kuğu Gölü'ne. Çok keyifli bir 3 saat geçirdim dün gece.

Gösterime girdiği 3 mart tarihinden itibaren bilet almaya çalışıyordum, ama hemen tükeniyordu biletler. Açıkçası bilet bulmanın bu kadar zor olacağını düşünmemiştim başlarda. İki hafta önce saat tam 9.20 gibi hazırdım internet başında, nihayet 9.30'da biletler satışa açıldı. İnternetimizin yavaşlığından dolayı malesef salondaki ön sıraları kaçırdım, balkon en ön sırada yer alıyordum ki 'Seçtiğiniz koltuklar başkası tarafından alınıyor' yazısı yine, neyseki balkon 2.sıradan yer alabildim.

Operaya, baleye sık giden biri değilim, ama bundan sonra daha çok gideceğim kesinlikle.

Büyüleyiciydi. Dekor, kostümler, kareografi ve tabi ki danslar ve dansçılar hepsi öylesine etkileyiciydi ki...

Çaykovski'nin ünlü eserini böylesine inanılmaz bir performansla sahneye koyan Ankara Devlet Opera ve Balesi'ne içtenlikle teşekkür etmek istiyorum.

Siz Ankara'da yaşayan sevgili arkadaşlarıma da bu sezon perde kapanmadan önce, mutlaka bu unutulmaz başyapıtı görmenizi tavsiye ediyorum. Online biletleri Devlet Opera ve Balesinin sayfasından alabilirsiniz...

Zuhal
Not: Bu arada İzmir gezisi çok keyifli geçti, uygun bir zamanda yazmaya çalışacağım...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Canım,

Ben uzun yıller Amerıka'da yasadım.
Esım ıs adamı,Bogaz'da bır yalı aldık.Ancak Istanbul eskı Istanbul degıl.Insanları cok avamlasmıs,
kultur desenız ınanın bıtmıs.

Anlayacagınız paramızla rezıl oluyoruz.Kugu golu cok klasık ve
maalesef demode bır yapım.Onun
yerıne daha modern,ozel seyler
sahnelenebılır.

Anlayacagınız 2 yıldır Turkıye'de
ızdırap ıcındeyım,neysekı televızyon bır nebze benı mesgul
edebılıyor.

Inan canım gıttıgımız hıc bır yerden memnun degılız,buna Hılton
dahıl.Orayı dahı alaturkalastırmıslar;bızımkıler
tabıı.

Sız genclerden umutluyum canım,
aksı takdırde kendımızı yurt dısına
atacagız.

En samımı duygularımla opuyorum,by.

Hale

Hakkı Arıkan dedi ki...

Sizleri ağzınıza layık restoran önerileri için www.agzimintadi.blogspot.com a davet ederim :)

limoncicegi dedi ki...

Hep duyduğumuz bildiğimiz, hatta esprilerde lafını ettiğimiz bilinen bir eser ama hiç gitmeye çalışmamış olmadığımı şimdi farkettim... Daha ne kadar sürer birde ben deneyeyim..

Şehir Melekleri dedi ki...

Hale,
Dalga mı geçiyorsun ciddi misin anlayamadım aslına bakarsan :) Ama ülkemizde çok güzel, kaliteli oteller, tatil köyleri var, hillside'ları tavsiye ederim örneğin, yok onlar da yetmiyor diyorsanız İspanya'yı deneyin derim.

Hakkı dayı,
Ziyaretiniz için teşekkürler, blog'unuz da oldukça güzel, tam benlik yerler :) Uludağ Kebapçısı'nın iskenderi 1 numara hakikaten...

Limoncum,
Bu ay sonu perde kapanır herhalde. Ama seneye de oynayacaklarını tahmin ediyorum. Bundan böyle daha çok opera-bale diyorum, hatta birlikte de gidelim mutlaka :)

Zuhal

Devletsah dedi ki...

Sevgili Zuhal;

Ben intenetbaşında bekleyim senin gibi ilk seçtiği koltukları alamayanlardanım. Ama balkona kadar çıkmadım. 5. sıranın ortalarından aldım biletimi. Gerçekten güzel bir gösteriydi.

cekirdeksizuzum dedi ki...

Merhaba,
Ben de internet başında epey uğraştıktan sonra balkondan bilet alabildim. Biletlerin bu hızla tükenmesi, insanların operaya gitmek için bu kadar istekli olmasına şaşırdım ve çok sevindim.
Oyun güzeldi ama bence çok uzundu. Salonun sıcaklığı, havasızlığı ve koltukların darlığı da eklenince iyice uzun geldi.