18 Mayıs 2007 Cuma

Buyrun Aşk Psikolojinize Bakalım...

Merhaba,
Uzun zamandır yazmadım, sizinle paylaşmak istediğim ve bana "cccuukk" diye uyan bir test var.
Şimdi ben testin sorularını yazayım, siz ister bir kağıda yazıp kağıdı saklayın isterseniz bize yorum yazın. Bir sonraki yazım (gelecek hafta içi) cevapları yorumlamak olsun. Anlaştık mı ? Anlaştık ise işte sorular :


1 Kız/erkek arkadaşınızın evine doğru gidiyorsunuz. Eve ulaşmanın iki yolu var. Bir tanesi dogrudan eve götürüyor, hızlı ama çok sıkıcı bir yol. Diğer yol ise daha uzunca fakat etrafta görülecek ilginç dükkanlar, güzel bir manzara ve renkli insanlar var. Sevgilinize gitmek için hangi yolu seçerdiniz?

2- Yolda 2 gül bahçesine rastladınız. Bir tanesi kırmızı güllerden diğeri beyaz güllerden oluşmuş. Sevgiliniz için 20 adet gül koparmaya karar verdiniz. Kaç tane kırmızı, kaç tane beyaz seçerdiniz? (isterseniz hepsini tek bir renkten seçebilirsiniz)

3- Sonunda eve vardınız. Arkadaşınız kapıyı açtı. Sevgilinizi çağırmasını rica edebilirsiniz yada kendiniz girip onu alabilirsiniz. Hangisini yaparsınız?

4- Sevgilinizin odasına gittiniz ama orda kimse yok. Gülleri orda bırakmaya karar verdiniz. Pencerenin yanına mı yoksa yatağın üzerine mi bırakırsınız?

5- Gün bitti ve artık yatma zamanı. Sevgiliniz ve siz ayrı odalarda yatıyorsunuz. Sabah uyanma vakti gelince, sevgilinizin odasına gidip bir baktınız. Sevgiliniz hala uyuyor mu yoksa uyanık mı?

6-Artık kendi evinize dönme zamanı. Kısa yolu mu yoksa uzun yolu mu tercih edersiniz?

Herkese iyi haftasonları

NİSAN

7 yorum:

gezicini dedi ki...

hımm pek enteresanmış.. ben bi kağıda mı yazsam yoksa direkt size mi yazsam? yahu ben pek bir kararsızım..
görüşmek üzere..
gorki

tipitip dedi ki...

Merhaba...İadeyi ziyarete geldim. Cevapları bekliyorum ama...

Adsız dedi ki...

Blogunu çok beğendim. Efendim bize de bakleriz. Takıdan yemeğe, dekorasyondan teknomodaya, yaratıcı fikirler, seyir defteri ve dikkatimi çekenler.. Ne ararsan var....
Hürriyet Gazetesine çıkmış bir blogumuz var efendim.

Adsız dedi ki...

Valla ben evdekı ıkı hanımımada
ış yemegı derım once,sonrada uzun
yoldan gıderım,yolda meyhanede 3-5
cekerım,sonrada guzel avratlara baka baka aeste gıderım.Eve gelınce
elımdeki 21 adet beyaz kırmızı karışım gulu metresıme verırım.
sonrada bı guzel doverım,valla bakmam ıyı doverım oncekı muhhkkakı
bı sucu vardır benım bılmedıgım.
Sonra ne ayak ya odalar falan ayrı.
sabaha kadar beraber mısın mısın uyuruk.Sabah kahvaltımı yataka getırmelı sonrada ıse gıderım.
Aksamda ımam nıkahlı 2 avradımın yanına 4-5 attıktan sonra donerım.

Bacı kac puan aldım acep,ŞEHMUZ

Şehir Melekleri dedi ki...

Merhaba,

gezicinim sen bilirsin, çok bilemdiğin bir şey çıkmayacak :)) sadece kelimelere dökeceğim

tipitipim hoşgeldin

hoşgeldin edasuner, başarılarından dolayı tebrik ederim, tabiki gelirim , sen davet ettikten sonra çıkmam bile ben :))

şehmuzcum, puanları yarın açıklıyorum. umarım 1. testin başındaki cümleyi atlayarak testlere geçmemişssindir, lakin olay sevdiğin BİR kişi için geçerli, ama öyle diyorsan, tabiki Barış Manço edası ile "10 puan , 10 puan , 10 puan veeee şehmuz şampiyon :)"

Şehir Melekleri dedi ki...

İtiraf ediyorum, ben böyle testlere bayılırım. Teşekkürler Nisancım :)
Bakalım ne çıkacak?
1- Tabiki kısa yol :)
2- Daha çoğu kırmızı olur, ama bir kaç tane de beyaz almak isterim yaa :)
3- Kendim gider alırım
4- Yatağa bırakırım
5- Kesin uyuyordur :)
6- Bu sefer uzun yol,biraz da gezelim görelim...

Hadi bekliyorum sonuçları :)...

Zuhal

Adsız dedi ki...

Merhaba Zu,
Cevaplarım soyle, bakalim ne cıkacak..
1.kısa yol
2.hepsi kırmızı
3.çağırmasını isterim
4.yatağa
5.uyuyor
6.uzun yol

G