13 Haziran 2007 Çarşamba

İyi ki doğdumm :)

Bugün benim doğum günüm... Küçüklüğümden beri değişik bir gün olmuştur benim için doğum günlerim. Her zaman biraz hüzünlüdür nedense.

Kimseye hatırlatmayı sevmem, yani günler öncesinden yaygarasını yapmam unutmasınlar diye. Ama hatırlansın da isterim, ben kimsenin gözüne sokmayayım ama yakınımdakiler bilsin, hatırlasın isterim... Ben doğumgünü hatırlama konusunda felaket olduğumdan kimseye de kırılmam bozulmam hatırlanmadı diye...

Bizim evde doğum günü kutlamaları yoktu ben küçücükken. İlkokul yıllarımda pek kutlamazdık, bir doğumgünü var aklımda kalan, evde çoluk çocuk eğlendiğimiz. Ortaokul-lisede dönem sonuna gelirdi genelde, okul bitmiş olurdu bazen. Bitmediği zamanlarda ise, sürpriz parti organizatörü ben olduğumdan, benimkilerde beklediğim performans sağlanamazdı hiç. Lisede hatırladığım bir sürpriz parti var, yurtta kızların düzenlediği eğlenceli bir parti.

Üniversitede, asi ilk gençlik yıllarımda hiç sevmezdim kutlamaları, insanların benim doğumgünüm için kendilerini birşeyler yapmak, pasta, hediye almak zorunda hissetmelerini, ne alsak sıkıntılarını girmelerini istemezdim. Bir yerlere gidip kutlandığında da çok eğlenmezdim de bu yüzden. Bir kere çok sevdiğim Turtav'da bile hiç eğlenmemiştim. Beni seven her zaman, ya da her hangi bir zaman hediye alır diye düşünürdüm. Aslında bu dayatmalara tüketim toplumunun klişelerine bir isyandı bu, benim için o yıllarda... Ama 18 yaş günümü çok iyi hatırlıyorum, çok özeldi, labda sabahlarken şimdi benden çok uzaklarda olan çok sevdiğim iki arkadaşımın karanlığın orasına diktiği bir mum, getirdikleri bir dilim pasta ve ODTÜ'nün çeşitli yerlerinden topladıkları bir demet kır çiçeği hayatımın en güzel sürpriz doğumgünüydü sanırım.

Büyüdükçe diğer klişelerle birlikte daha çok sevmeye başladım doğum günlerimi. Çevremde sayısı azalmış güzel insanların o gün beni düşünmelerini seviyorum. Çikolatalı pastayı seviyorum. Dün akşam lise arkadaşlarımın her zamanki gibi bir gün önceden buluşma hazırlamalarına, hatırlayıp kutlamalarına çok sevindim... Gece 12'yi geçer geçmez canım kardeşimden gelen mesaja, mesajı atmak için o saati beklemiş olmasına çok sevindim. Az önce yurtdışındaki iş arkadaşlarımın telefonda toplantı sonrası söyledikleri sürpriz "happy birtday to you" şarkısı kocaman bir gülümseme yaydı yüzüme. Arayan, mail atan canım arkadaşlarımın ve ailemin bugün kendimi daha özel hissettirmelerini, doğum günü çocuğu olma hissiyatını seviyorum :).

Bugün benim günüm, kendime çoook mutlu bir yıl, harika bir 26 yaş diliyorum.
Zuhal

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Bunu sana armağan ediyorum canım.

Your friends from far and near
Have all gathered here
To celebrate this day
Together we will say.....

Happy birthday to you
May all your dreams and wishes come true
Happy birthday to you

Another year has gone
Since last we sang this song
We all remember when
And so we sing again...

May good fortune come to you
In all the things you do
In the year that lies ahead
Remember what we said.......

Şehir Melekleri dedi ki...

Çok teşekkürler Edacım :)
Zuhal

Şehir Melekleri dedi ki...

cok cok cok guzel bir yas diliyorum, biliyorum ki bu yasinda cok sey degisecek, biliyorum ki sen bambaska mutluluklari tadacaksin bu yil ve biliyorum ki yine hersey senin istediginden hayal ettiginden bile guzel olacak... bunlari dilemeyip biliyorum iste :)) mutlu mutlu yillara seker ..

bol cikolatali pastan da yapilacaktir :))

Adsız dedi ki...

Uzun ömürlü, mutlu, huzurlu bir hayatın olsun.. 26... 52.. 78+.. dilerim hepsini, sonrasındaki (+)'yı da fazlasıyla görürsün.

gezicini dedi ki...

sevgili zuhal
nice saglıklı, mutlu yıllara!
sevgiler
gorki

Adsız dedi ki...

Dogum gunuzu kutlar,nıce aydınlık
gunlere ulasmanızı dılerım.
Sevgiler,Nur

Adsız dedi ki...

Dogun Gununuzu kutlar,Sevgilerimi
Sunarım.Mehmet/Ankara

Şehir Melekleri dedi ki...

Hafta sonu koşturması dolayısıyla girememiştim internette, bir baktım bir çok yorum :)

Nisancım, çok teşekkür ederim bu anlamlı dileklerin için, yüreklendirici sözlerin için... çikolatalı pastaya asla hayır diyemem, biliyorsun:)

Zupermen, teşekkür ederim, 78'den sonraki artılar fazla sanki :) sağlıklı, mutlu bir ömür dilerim kendime sadece :)

Gorkicim, çok teşekkürler güzel dileğin için...

Nurcum umarım aydınlık günlere ulaşabiliriz millet olarak. Bu kritik zamanlar beni endişelendiriyor. Güzel, aydınlık bir ülkede yaşabilmek umuduyla...

Mehmet çok teşekkür ederim ziyaretin için...

reality dedi ki...

güzel bır blog,tebrıkler