18 Eylül 2007 Salı

Yoga..

Uzun zamandir, izliyorum, duyuyorum, okuyorum, Yoga yapmak gerek..Fiziksel ve ruhsal olarak oldukça faydalı bir spor ve hangi yaşta olursanız olun yapabileceğiniz, hayatınıza dahil edebileceğiniz bir aktivite..tek başınıza veya grupla, evde veya bir kulupte, sabah veya akşam ne zaman isterseniz..Meditasyonla da birleştirirseniz daha da yararlı..
Aylardır araştırıyorum şöyle bu işi ciddi yapan, bilgili bir hocanın eğitimini bulamadım..Ya yapılan yerler iyi durumda değil, veya eğitmen çok tecrübeli değil..Her ikisini birarada bulabileceğim biryer bilen var mı??
CEREN

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ceren'cim Dijitürk Yoga tv ile ben her gün 1 saat yapıyorum tavsiye ederim

Şehir Melekleri dedi ki...

Ahh keşke ben de evde vakit bulabilsem..
Ceren

Adsız dedi ki...

Ankara;Arcardium çarşısı Ada kitab-
evinde kitaplarını görmüştüm.
Onlardan yararlanabilirsiniz.Hatta
aynı katta Kırmızı veya yanında ki
fast food da çay içerek hemen de okumaya
başlayabilirsiniz.Sevgiler,Mehmet

Şehir Melekleri dedi ki...

Selam Mehmet,
Ne yazikki bir arkadas bu yontemle belini agirtti, bilen birinin yardimini almak daha saglikli. Yine de tesekkurler,
Ceren

Adsız dedi ki...

www.aslican.com veya www.yoganeva.com