3 Temmuz 2007 Salı

Bu yaz nereye gitsek??

Tatil güzel de şu nereye gideceğim derdi olmasa..Yıllardır hep şu “HD” çılgınlığına takılıp, bir sürü “all inclusive” tatil köylerini gezdik..Bazıları orta karardı, bazıları ise 1500 kişinin harala gürele yemek yeme yarışı yaptığı yerlerdi..Acentaya sorsanız hepsi “süper burası, çok istek alıyor, bir giden bir daha gidiyor”, ama bana sorarsanız o kadar paraya değecek ne hizmet var, ne de kalite..Bir yandan eğlence olması hoş ama şehirdeki kalabalığı tatilde de yaşamak hiç hoş olmuyor..Butik otellere baktım, onlarda güzel ama sadece sakin yaşamı isteyenler için..Eğlence ve sakinliği bir arada bulmak zor.. Daha önce gittiğiniz, aşırı büyük olmayan ama belli bir standardın üstünde kaliteli hizmet veren, eğlence/sakinliği bir arada bulabileceğimiz, denizi düzgün tatiköyü/otel öneriniz var mı?
CEREN

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Side-Kumköy- ''Defne Garden''
İstediğiniz zaman yalnız kalıp,
kafa dinlemek...istediğiniz zaman
insanların klasik kalabalığı...

Biraz yüksekte olduğu için güzel
rüzgarıda var.Ancak Eylül ayı ideal
bance.Sevgiler,Mehmet

Şehir Melekleri dedi ki...

Cerencim ben kesinlikle Fethiye Hillside Beach Club'u öneririm. Bilmem denedin mi daha önce? Geçen sene gitmiştik, herşeyiyle harikaydı. Türkiye'deki otellerin içinde denizi en iyi olan olabilir... Gösterişten uzak, çok şık ve kaliteli bir yer... Yemek kalitesi, çalışanların tutumu, herşeyiyle verdiğin paraya üzülmediğin bir yer. İstediğin gibi kalabalık değil, ayrıca yabancı görgüsüz turistler yerine çok büyük oranda yerli turistler tercih ediyor.

Bir de LykyaWorld var sevdiğim, yine Fethiye'de. Denizi Hillside kadar iddialı olmasa da, havuzları ile gönlümü çalmıştı :) Oldukça büyük bir tesis olmasına rağmen, kalabalığı hiç hissetmiyorsunuz. Yemekler yine çok iyi.

Ay canım tatil çekti çok fena...

Evet evet tatil planı yapalım.

Zuhal

Adsız dedi ki...

Zuhal Hanım,yukarıda saydıgınız
tatil sitelerinin fiatları ve
taksitlendirme konusunda (seyahat
acentası)bilgi verirseniz mutlu
olurum.Sevgiler,Mehmet

Şehir Melekleri dedi ki...

Merhabalar,
Dun biraz arastirdim, hillside cok kaliteli ve butun bir hizmet veriyor ancak gunluk/kişi başı yaklaşık 200euro..herkesin yorumları da olumlu..Gidip memnun olmayan yok..
ceren

Adsız dedi ki...

Ceren cok sağol,olay benı aşar..
Tekrar teşekkurler, Mehmet

Adsız dedi ki...

NE ABD NE AB

TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE

'' sözümüz namusumuzdur ''

İ Ş Ç İ P A R T İ S İ

Adsız dedi ki...

valla nereye gidersek gidelim ampülü söndürüp öyle gidelim :) seçime az kaldı malum

Absurd Prayer dedi ki...

Biraz geç oldu belki biliyorum ama "Aqua Fantasy Hotel"i tavsiye edeceğim Kuşadası'nda... Sizinle aynı sıkıntıları paylaşan biri olarak orayı beğeneceğinizi düşündüm. Ben bu yıl gittim. Sessizliğe ihtiyaç duyanlar için yetişkinler havuzu açmışlar. Animatörler ve çocuklar giremiyor.

İyi tatiller....

Adsız dedi ki...

Anlaşılan "Şehrin Melekleri" tatile bir gitti, pir gitti..

Adsız dedi ki...

Herkese merhaba, yaz bitmiş olsada , aynı dertten muzdarip birisi olarak, yorum yapmak istedim....
ben son 2 yıldır bodrum gümbetteki fuga'yı tercih ediyorum.
denizi müthiş,
odaları sade ama şık,
spa'sı süper,
yemekleri lezzetli,
çalışanları güleryüzlü,
çocuk vızırtısı yok...
kesinlikle gidilesi!!!
ben 1 hafta boyunca otelden çıkmayanlardanım, ama şehre inmek isteyenler, taksiyle 15ytl'ye şehre ulaşabilirler.
şimdiden iyi tatillerrr